Сподели в Facebook  

събота, 6 юни 2009 г.

Парализиран австралиец проходи след като му инжектирали ботокс

Австралиец, който бил парализиран повече от 20 години, отново може да ходи, след като му инжектирали Ботокс /Botox/.

Ръсел Макфий получил инсулт, когато бил на 26 г. и лекарите му казали, че никога няма да може да ходи отново.

Но след като му инжектирали ботокс, използван за подмладяване на лицето, той отново може да извърви без чужда помощ разстояние до 20 м. След инцидента "се почувствах така, сякаш животът ми беше свършил", споделя австралиецът. "Загубих работата си, жена ми ме напусна, нямах нищо. Мислех, че ще умра в инвалидната ми количка", допълва той. Състоянието на МакФий бързо се подобрило, след като лекари от болницата St John of God Nepean Rehabilitation във Франкстън, Виктория, му инжектирали Ботулинум токсин (BOTOX). Само месец по-късно той вече можел да се изправя и да извървява кратки разстояния. "Животът ми започна отново. Забелязах хора да плачат, виждайки, че се изправям до инвалидната ми количка. Корави мъже, хора, с които съм ходил на училище и съм спортувал, хлипаха, когато ме виждаха", споделя австралиецът. Ботоксът е прието лечение за типа парализи, свързвани с инсулта. Пациентите обаче проявяват най-добри резултати, когато са лекувани скоро след като са получили инсулт, но толкова рязко подобрение след толкова дълго време до този момент не е известно. /БГНЕС

0 коментара:

Публикуване на коментар