Сподели в Facebook  

петък, 5 юни 2009 г.

Ресниците окапват от гъбична инфекция

„От два или три месеца започнаха да ми, окапват ресниците. Отначало не го забелязвах, но сега това започна да ме тревожи. А едновременно по веждите и в основата на косата, ми започна да се появява нещо като пърхот. Притеснява ме, защото от време на време ме сърби! Напишете нещо по въпроса!"

Ако ресниците започвнат да окапват прогресивно, това означава, че в коренчетата им се е поселила гъбичка. Тя унищожава коренчетата, ресницата не нараства, окапва, и на нейното място не израства друга. Тази гъбичка е причина и да имате пърхот по лицето. Той може и да е от обгаряне от слънцето, но по-вероятно е да е от гъбичката. Срещу гъбичката по клепките е най-добре да се посъветвате с офталмолог. Той ще ви предпише противогъбична очна маз. Мажете ръба на клепките с нея. А срещу пърхота по лицето трябва да се въоръжите с противогъбичен шампоан. Има такива в аптеката. Един от тях е "Низорал". Обработете поразените места на кожата и почакайте десетина минути. След това измийте пяната с хладка вода. Правете го 2 пъти дневно. Трябва малко повече търпение, но след 2 седмици с гъбичката ще е свършено. Ако шампоанът не помогне, по-добре се посъветвайте с дерматолог. Той ще ви предпише по-силно средство.



Източник:www.lekar.bg


0 коментара:

Публикуване на коментар