Сподели в Facebook  

четвъртък, 28 май 2009 г.

Гимнастика подобрява зрението

След дългия и напрегнат работен ден, можете да премахнете умората и напрежението в очите с няколко упражнения.

1. Затворете очи и поставете длани върху тях, за да ги затоплите. Започнете да мигате колкото може по-често – целта е да активизирате слъзните си жлези и да овлажните очните ябълки. Завършете поглеждайки ту надясно, ту наляво – 10 пъти.
2. Наплискайте очите си с топла вода 12 пъти, после направете същото със студена. Няколко часа по-късно направете същото, но в обратен ред.
3. Прочетете абзац от любимата си книга, но на обратно. Мигайте по два пъти преди всеки ред, отдалечавайте и приближавайте текста към очите си.
4. Докато карате към къщи, прескачайте с поглед от скоростомера към далечното пространство пред вас, разчитайте номерата на колите, които ви задминават, поглеждайте в огледалото за обратно виждане без да обръщате глава, на всеки две минути.
5. Половин час силна светлина всеки ден ви осигурява правилно функциониране на имунната ви система. Направете това без очила и контактни лещи, докато се разхождате.

Източник:www.lekar.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар